lint

Algemene Ledenvergadering 2021

Voor leden en donateurs van Vereniging het Groninger Paard,

Hierbij nodigt het bestuur u nogmaals uit voor de Algemene Vergadering van de Vereniging Het Groninger Paard. Deze vergadering vindt plaats op zaterdag 13 november en begint om 14:00 uur. De inloop is vanaf 13:30, vanaf dan bent u welkom. We vergaderen in Hof van Putten, Hardewijkerstraat 14 te Putten.

Voor de Algemene Vergadering dient u lid of donateur te zijn en zich aan te melden, wanneer u aanwezig wilt zijn. Dit kan door een mail te sturen naar penningmeester@hetgroningerpaard.nl. Wilt u hierbij vermelden met hoeveel mensen u verwacht aanwezig te zijn? Dit in verband met een verwachte opkomst waarmee het bestuur dan rekening kan houden, om ook op gebied van Corona de vergadering enigszins verantwoord te kunnen organiseren. Verder zal een Corona toegangsbewijs niet nodig zijn, maar dient er wel een mondmasker gedragen te worden wanneer u zich beweegt door de ruimte. Na plaatsnemen op een aangegeven zitplek kan het mondmasker afgezet worden.